8 Aralık 2012 Cumartesi

Başlangıç

İnternette son dönemin en popüler konularından olan "İlluminati"yi, de dahil, Tavistock, CFR, CIA, Bilderberg gibi örgütleri, küresel güçlerin öncelikle Ortadoğu ve Avrasya, daha sonra tüm dünyadaki oyunlarını Amerika ve Avrupa ülkelerinin farklılıklarını göz önünde bulundurarak geniş perspektiften ele almaya çalışacağım.

Şimdilik örgütleri ve çalışma prensiplerini genel olarak anlatmayı düşünmüyorum. Onlarla ilgili bir çok kaynak mevcut. Sikkofield'ın da güzel yazıları var konu ile ilgili, tavsiye ediyorum. Belki ileride ben de detaylı bir şeyler karalarım ya da anlatacağım konu içerisinde ufak detaylar verebilirim. Her neyse amk.

Şimdi Sikko özentisi falan diyeceksiniz. Alakası yok. Bu konuda herkesin farklı ipuçları yakalama, farklı açılardan bakma özelliği var. Ben de genel olarak Sikko'yla bir çok konuda aynı fikirlere sahip olsam da, bazen çok daha farklı açıdan bakabiliyorum konulara. Bunları okuyup, kararı siz verirsiniz.

Sikko'dan farklı olarak, biraz daha politik konulara girmeyi düşünüyorum. Özellikle Ortadoğu'daki yeni düzene yönelik bir çok saptamam olacak. Bununla birlikte iç politikaya yönelik de bir çok şey söyleyebilirim. Merak etmeyin, sikimsonik muhalefet dilini kullanacak değilim. Tüketim toplumuna çok sert eleştirilerim olacaktır. Hatta bazen çok popülist konulara da girebilirim. Malum, herkesin bir popisi vardır.
Ha bir de, din konusunda da söyleyeceklerim olabilir. Sonra "vay efendim bu adam dinci çıktı" demeyin. Zaten nerede din konusu açılsa -ortamına göre- bana ya dinci ya da dinsiz derler amk.

Yeni başlayanlar için bir kaç Sikko linki paylaşayım. Zaten az çok bunları araştırmışsınızdır, yoksa burada ne işiniz var dimi lan. İleride kitap isimleri de vereceğim. ama okumazsınız siz siktir et. "Siktir et" kitap ismi olarak değil, boşver anlamında. O kitabı okuyup kendini iyi hisseden gerizekalılara da diyecek bir şey bulamıyorum. Ceketine attırdığımın liselileri.

Yeni Dünya Düzeni, İlluminati ve küresel güçler konusunda başlangıç için okuyun:

http://michaelsikkofield.blogspot.com/2011/04/illuminatiye-giris.html

http://michaelsikkofield.blogspot.com/2011/04/tek-bir-dunya-cumhuriyeti-emeli-new.html

http://michaelsikkofield.blogspot.com/2012/11/rothschild-hanedanlg-filistin-ve-yeni.html

http://michaelsikkofield.blogspot.com/2011/08/rothschild-illuminati-satanizm-ve-yeni.html

http://michaelsikkofield.blogspot.com/2011/04/kenan-evren-turgut-ozal-ve-cfr.html

Her neyse, selamlar. Öptüm.

1 yorum: